DIM

DIM-tarina

Dimin tarina alkaa 1950-luvulta, jolloin muuan sukkatehtailija Bernard Giberstain lanseerasi maailman ensimmäiset saumattomat sukat kutsuen niitä nimellä Dimanche eli sunnuntaisukat. Samalla hän tuli antaneeksi nimen koko DIM-brandille.

Dimin menestystarina jatkui sukista naisten alusvaatteisiin ja rintaliiveihin ja 80-luvulla mukaan tulivat myös miesten alusvaatteet. Dim on alusta alkaen tullut tunnetuksi tuoteinnovaatioistaan. Dim toi markkinoille mm. ensimmäiset stay-upit.

Dimin tunnuslause: Dim dit tout de vous - Dim kertoo kaiken sinusta, haluaa korostaa ainutlaatuista suhdetta Dimin ja asiakkaan välillä.

Tänään Dim on kansainvälinen brandi, jota myydään yli 40 maassa. DIM onkin markkinajohtaja Euroopassa niin sukkahousuissa kuin naisten ja miesten alusvaatesektorillakin.

Dimin missiona on luoda ja myydä miellyttäviä, innovatiivisia ja helposti saatavilla olevia “lähellä ihoa” tuotteita. Tuotteita, jotka tuntuvat hyvältä ja näyttävät kauniilta.

DIM-tarina